додому Новини Довіра між школою, дітьми і батьками: ТЗОШ №14 впроваджуватиме проект з педагогіки...

Довіра між школою, дітьми і батьками: ТЗОШ №14 впроваджуватиме проект з педагогіки партнерства

2312

Тернопільську школу №14 обрали однією із шести в України для участі у пілотному проекті з педагогіки партнерства Нової Української Школи. Організатори проекту шукали навчальні заклади, яким цікаво долучитись до створення нових принципів взаємодії партнерства між вчителями, батьками та дітьми. 

Педагогіка партнерства, орієнтація на учня, виховання на цінностях – саме ці складові концепції Нової української школи спрямовані на те, щоб побудувати довіру між школою, дітьми, батьками та суспільством. Під час пілотного проекту “Педагогіка партнерства” шукали школи, яким цікаво долучитись до створення нових принципів взаємодії партнерства.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: На пробне ЗНО-2019 на Тернопільщині зареєструвалось вдвічі більше учасників, ніж минулоріч

Тернопільську школу №14 обрали однією із шести в України. Організатори роботу розділили на два етапи:

– Наша робота поділена на два етапа. Перше, ми зібрали окремо батьків, вчителів і дітей старшокласників, і поговорили з кожним із цих груп. Ми усвідомили їхні потреби, вони розповіли про них, про їхні потреби, і потім ми намагалися знайти шляхи вирішення, тому що нема сенсу говорити про проблеми, якщо ти неможеш її вирішити, – розказує співзасновниця ГО “Смарт освіта” Зоя Звініцківська.

Як вирішити, де межа впливу у навчанні та вихованні дітей? Як організувати дозвілля дітям та погодити плани для всього класу в умовах, коли хтось не бажає, чи не має змоги здавати на це гроші?

ЧИТАТИ ТАКОЖ: На карантин через грип і ГРВІ закрили школи на Тернопільщині

Це – далеко неповний перелік питань, які не проговорені в нашому суспільстві. У результаті виникають конфлікти, котрі шкодять дітям, педагогам та батькам. Для цього і організували неформальні зустрічі.

У Тернопільській ЗОШ №14 ефект від зустрічей із вчителями, учнями та батьками уже відчутний, розповідає директор.

– Спілкуючись, після окремих зустрічей я побачила, що ефект колосальний, тому що співдружність дійсно утворюється в школі. Я думаю, що ці принципи, які зараз напрацюють вони разом, ми будемо розвивати і надалі, – каже директор Тернопільської ЗОШ №14 Оксана Добровольська.

Пізніше “Смарт освіта” систематизує усі напрацювання з шести шкіл, після чого проведе ще 2 експертні обговорення і опублікує їх на сторінці “Нової української школи” для громадського обговорення.