додому Головні У Тернополі перевіряють водіїв маршруток

У Тернополі перевіряють водіїв маршруток

1624

Водіїв тернопільських маршруток перевіряють. Від 23 січня представники муніципальної, патрульної поліції, а також служби надзвичайних ситуацій проводять рейди і слідкують за тим, чи дотримуються перевізники умов договору з міською радою. Зокрема, чи видають водії електронні квитки пасажирам. В результаті перевірок, лише у перший день було написано три заяви у правоохоронні органи на водіїв порушників. Разом з тим, вимагати свій квиток мають і пасажири. Адже у місті працюють контролери, які штрафують тих, хто їде без квитка.

2 січня Тернопіль повністю перейшов на електронну систему оплати проїзду у громадському транспорті. Маршрутки і тролейбуси – з валідаторами. Водії вчаться користуватись новими для них приладами, а пасажири запаслись електронними квитками, Картками тернополянина, або ж платять готівкою на гривню дорожче. Водій 14 маршрутки пан Любомир каже – із введенням нової системи оплати за проїзд, працювати їм стало набагато важче. Валідатор відволікає увагу.

Видаю, коли є можливість. Ну от, як я їду, то я не можу так відволікатися, – каже водій маршрутки №14 ЛЮБОМИР.

 

Та схоже на те, звикнути до нової системи оплати проїзду не можуть ні водії, ні пасажири. Одні забувають видавати квитки, інші – їх брати.

Не беруть, я даю, вони не беруть. Ну я ж кожному не можу, розумієте, – розповідає водій маршрутки №14 ЛЮБОМИР.

За свою пасивність доведеться платити. Громадський транспорт та зупинки міста перевіряють контролери. Зокрема – стежать за тим, аби усі пасажири мали квитки на проїзд. В іншому випадку – порушників штрафують. З 23 січня розпочали перевіряти і водіїв. Рейди проводить муніципальна, патрульна поліція спільно з службою надзвичайних ситуацій.

За результатами вчорашнього рейду було виявлено водіїв 3 транспортних засобів, які не видали належним чином електронні квитки. Двоє з них видали талончики старого взірця, а один взагалі відмовився давати квиток за проїзд. Відповідно до цього, були написані заяви в правоохоронні органи та відібрано пояснення від свідків даних подій і для вирішення питання по суті, – розповідає начальник управління муніципальної поліції Тернопільської міської ради ІГОР МАКСИМІВ.

Водії тернопільських маршруток не дотримуються графіків руху, перевозять пасажирів понад норму, не дотримуються та ігнорують електронну систему оплати за проїзд, зокрема, фальсифікують квитки та відмовляються приймати оплату за проїзд електронними проїзними картками, кажуть у міській раді. У пересічних тернополян – свої зауваження.

Ну, хотілось би трошки ввічливіших водіїв і хотілось би, щоб збоку біля водія сидів якийсь кондуктор, чи шось типу того, який би видавав квиточки, видавав здачу і який би не хамив, як мінімум.

Трохи мало маршруток, завжди зранку мало місця в маршрутках і приходиться тулитися.

Приходиш, в основному є місце вільне, можна зустріти вільне, присісти собі. Ну то, що хотіло б ся, щоб можливо було більш чистіше, свіжіше.

А тим часом, поки тернополяни думають, як покращити умови проїзду у маршрутках, у міській раді вже все придумали. І вже найближчим часом громадський транспорт Тернополя, зокрема, маршрутна мережа, може зазнати суттєвих змін. 22 січня усім приватним перевізникам були вручені офіційні листи-повідомлення про припинення їх діяльності з 1 лютого. Ті перевізники, які протягом цього часу зможуть забезпечити виконання умов, які передбачені конкурсом та договором, будуть допущенні до подальших перевезень. А тим часом, Тернопіль веде активні перемовини з банком щодо отримання кредиту на придбання 40-50 транспортних засобів для перевезення пасажирів. Таким чином місто хоче створити єдину муніципальну транспортну систему.