додому Новини Кабінет міністрів України затвердив порядок електронного адміністрування ПДВ

Кабінет міністрів України затвердив порядок електронного адміністрування ПДВ

580

vlcsnap-2014-11-25-17h10m56s98Кабінет міністрів України затвердив порядок електронного адміністрування податку на додану вартість. На Тернопільщині його сплачують майже 2 тисячі 600 людей, більшість з яких – юридичні особи. Постанова кабміну визначає механізм відкриття та закриття рахунків у системі електронного адміністрування ПДВ, особливості складення податкових накладних та механізм проведення розрахунків з бюджетом через такі рахунки.

Згідно з затвердженим Кабміном порядком, до 15 грудня цього року Державна фіскальна служба повинна подати до Держказначейства реєстр платників податку на додану вартість, присвоївши кожному з них індивідуальний податковий номер платника. Держказначейство в свою чергу, матиме ще 10 днів до 25 грудня, щоб на підставі цього реєстру відкрити платникам ПДВ електронні рахунки. Рахунки відкриваються автоматично та безкоштовно, кажуть податківці. Користуватись ними платники ПДВ почнуть з 1 січня 2015-го року. Той, хто зареєструється платником ПДВ пізніше – відповідно з часу реєстрації.

– Казначейство надсилає Державній фіскальній службі повідомлення про відкриття електронного рахунка платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня його відкриття. Після надходження такого повідомлення контролери інформують платника податку про реквізити його електронного рахунка. У разі анулювання реєстрації платника податку залишок коштів на його електронному рахунку перераховується до бюджету, а такий рахунок закривається, – пояснила головний державний інспектор відділу комунікацій ГУ ДФС у Тернопільській області Людмила Кобель.