додому Головні Безквиткових пасажирів штрафуватимуть, водіям платитимуть за кілометр – результат страйку водіїв

Безквиткових пасажирів штрафуватимуть, водіям платитимуть за кілометр – результат страйку водіїв

1049

У Тернополі страйкували водії маршруток. Більшість маршрутних автобусів зранку не виїхали у місто. Їх водії влаштували страйк біля міської ради. Вони не вдоволені запровадженням електронної оплати за проїзд, яку для себе називають незручною. 

Не вийшли на звичні маршрути. Так зранку міський рух Тернополя відбувався без маршруток, лише поодинокі виїхали на свої рейси. Та все ж більшість водіїв маршрутних автобусів просто не вийшли на роботу. А все через страйк, який сьогодні відбувся біля міської ради. Водії зібралися, аби повідомити, що існує чимало проблем, з якими доводиться стикатися у роботі. Та все ж найголовніша – незадоволення впровадженням електронної системи оплати за проїзд, яка почала діяти з початку року у місті.

– По-перше, що ті валідатори вони ще не всі підготовлені. Вони є двох типів. Один працює дуже довго. І крім того люди також непідготовлені. І воно займає надзвичайно багато часу, а ще крім того, якщо там щось не вийшло людині, вона тобі править цілу дорогу, – розповідає водій маршрутки Володимир.

– Міська влада чи хто, запровадили валідатори, людям виробили карточки. Але ніхто ніякої інформації не дав як користуватися. Треба було вам прийти не сьогодні, а треба було прийти 2 числа в автобус і послухати: хам, бидло, худоба, злодій і пішло всьо решта, – каже водій маршрутки Андрій.

– Ви розумієте, водій така сам людина як ви – журналіст, як той пенсіонер, як і цей ветеран війни, розумієте? Але це має бути інформація публічна до того. Ніхто з ніким нічого не узгоджував за ті валідатори. Нігде не записано, в ніякому місті тих валідаторів нема. Чому Тернопіль має на собі виносити ту ношу?

Перевізник каже, що у такій ситуації потрібно проводити роз’язнювальну роботу як з водіями, так і пасажирами.

– Я думаю, це питання кожного керівника підприємствва, щоб зі своїми водіями провести роботу, узгодити заробітню плату з водієм, і таким чином питання буде знято. Водій буде знати, що він гарантовано за кількість відпрацьованих днів, чи вот якщо буде оплата за кілометри, за кількість кілометрів проїжджених отримає свою заробітню плату. Головне заспокоїти водіїв, що вона буде не менша, як вони брали до цього, – вважає перевізник Андрій Намака.

Відсутність маршруток не могли не помітити тернополяни. На зупинках людям доводилося чимало часу чекати на омріяну маршрутку.

 

Попри все вирішення такого питання водії бачать по-своєму.

– Щоб водій до того валідатора не мав жодного відношення. Нам треба залишити суто наші обов’язки – безпека водіння. Тим більше, крім того ми ще всерівно, голова обертається на 360 градусів, бо дивишся в дзеркало всюди. Щоб людина безпечно вийшла, зайшла, і так дальше.

Така ситуація спонукала владу впровадити перехідний період вирішення такого питання до 1 лютого у кількох напрямках.

– За цей час спробуєм поставити в тестовому режимі додаткові зчитувачі оплати проїзду. Є пропозиція перейти на режим роботи наступним чином, що пасажир заходить на передні двері, оплачує проїзд і виходить на задні двері. Для того, хто спішить, зайти через задні двері, можна буде поставити зчитувач, пасажир на задні двері. Крім того є пропозиція з метою стимулювання водіїв працювати, не з’їжджати з маршрутів, зробити оплату за проїзд всім перевізникам в режимі за кілометр годину. Тобто чим більше кілометрів накатав, тим більше зарплати получив в дії, – каже міський голова Тернополя Сергій Надал.

Також з понеділка працюватиме система контролю. Тобто контролери перевірятимуть наявність проїзних квитків та документів на проїзд у пасажирів і таким чином полегшать роботу водіям. На осіб, які не матимуть квитків, чекають штрафи у 20-ти кратному розмірі.